NAČIN I USLOVI PORUČIVANJA
Kako poručivati?
Iz menija proizvoda izaberite željeni artikal i kliknite „Dodaj u korpu“.
Nakon prvog poručenog artikla, formira se porudžbina koja ostaje aktivna sve dok ne završite sa poručivanjem. U svakom trenutku možete prekinuti sa poručivanjem i nastaviti kroz nekoliko dana, jer će aktivna porudžbina biti otvorena.
Prilikom poručivanja artikala, postoji mogućnost pregleda statusa trenutne porudžbine, gde možete da pratite količinu poručenih proizvoda, kao i ukupan iznos porudžbine.
Nakon odabira svih artikala za koje ste zainteresovani, u Trenutnoj porudžbini pritisnite dugme Završi i poruči. Zatim ćete biti u mogućnosti da proverite i izmenite Vaše podatke, ukoliko je došlo do nekih promena (adresa na koju se šalje pošiljka, kontakt telefon). Takođe, moći ćete da izaberete način dostave, kao i način plaćanja.
Vaša porudžbina ce zatim biti automatski prosleđena našem prodajnom odeljenju.
- Ukoliko porudžbinu primimo do 12h radnim danom, paket će biti poslat istog dana.
- U slučaju da se porudžbina izvrši nakon 12h radnim danom, paket će biti poslat sutradan.
- U slučaju da se porudžbina izvrši u petak posle 12h (ili u subotu i nedelju), paket će biti poslat u ponedeljak.
Ovo pravilo se odnosi na sve naše proizvode osim trajnog laka Shellac. Rok za slanje ovog brenda je do 7 radnih dana.
Način plaćanja
Plaćanje robe obavlja se na neki od sledeća dva načina:
– Fakturom preko računa firme (za pravna lica).
– Pouzećem prilikom preuzimanja paketa od kurirske službe.
Dostava robe
Dostavu pošiljki vrši City Express i Post Express kurirska služba i moguća je samo na teritoriji Srbije bez Kosova i Metohije. Radno vreme kurirskih službi je svakog radnog dana od 9 do 17h.
Roba koju ste poručili stići će na Vašu adresu u roku od 24h do 72h (vikend ne ulazi u satnicu roka isporuke) u zavisnosti od trenutnog lagera i adrese isporuke. Zbog većeg obima posla kurirske službe u periodu od 01.12. do 31.12. rok isporuke može biti duži.
Troškovi dostave se posebno naplaćuju. Cene i uslove isporuke kurirskih službi možete pogledati na sledećem linku: www.cityexpress.rs odnosno: www.postexpress.rs
PRAVILNIK O POSTUPKU I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJA
Član 1
Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.slimline.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.
Član 2
Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin ili pravno lice koje putem interneta na sajtu www.slimline.rs kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih.
Član 3
Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostataka koji su nastali, u roku od 14 dana od dana kupovine. Istekom roka iz ovog člana kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.
Član 4
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti samo poštom na sledeću adresu SLIM LINE doo, Vase Stajića 8, Novi Sad. Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan:
- u zahtevu za reklamaciju (Reklamacioni list) da navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste
- dostavi račun
- dostavi popunjen i potpisan Obrazac za odustajanje od ugovora na daljinu
- dostavi potpisani Nalog za ispravku.
Troškove slanja gore pomenute dokumentacije i proizvoda koji se reklamira, snosi Kupac, dok troškove slanja zamenskog ili novog proizvoda snosi Trgovac.
Reklamacioni list i Obrazac odustanka od ugovora na raspolaganju su na ovom linku.
Član 5
Kupac nema pravo na prigovor ako je:
- propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika;
- nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih;
- kupio proizvod na rasprodaji;
- kupio proizvod sa nedostatkom po sniženoj ceni;
- promenio odluku o izboru atrikla.
Član 6
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik, i obaveštava Kupca u roku od 8 dana od dana prijema iste.
Član 7
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na:
zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod; u tom slučaju troškove slanja kupljenog proizvoda snosi Kupac, a troškove slanja novog (zamenskog) proizvodasnosi Trgovac
vraćanje iznosa cene plaćene po priloženom računu;
Iznos cene proizvoda biće vraćen kupcu nakon što proizvod bude vraćen u sedište Trgovca. Trgovac ima pravo da uskrati vraćanje iznosa cene ukoliko utvrdi da roba nije u ispravnom stanju usled neadekvatnog ili nepravilnog rukovanja proizvodom.
otklanjanje nedostatka na proizvodu; u tom slučaju troškove slanja kupljenog neispravnog proizvoda snosi Kupac, a troškove slanja popravljenog proizvoda snosi Trgovac.
Član 8
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.